niedziela, 13 lipca 2014

Babcina chusta

Wzór tak banalnie prosty, że nie wiem dlaczego od niego nie zaczęłam przygody z chustami a wzięłam się za znacznie trudniejsze schematy. Robi się go szybko, nawet film obejrzałam podczas jego szydełkowania i to ze zrozumieniem :)

Włóczkę kupiłam ze względu na kolor, jest boski (jak dla mnie). Kolor oczywiście nie taki jak oryginał. Ciężko go opisać a co dopiero obfocić, wyszedł za różowy, w rzeczywistości jest delikatniejszy, naprawdę nie wiem jak go nazwać.




A włóczka to Zuza, akryl w 100%, bardzo wydajna 100g/508m, poszło mi niecałe 2 motki, z tego co zostało spróbuję zrobić czapkę do kompletu, jeśli nitki starczy.

Dane techniczne:
włóczka - Zuza
skład - 100% akryl
gramatura - 100g/508m
szydełko - 4mm
zużycie - 177g
wymiary - 170x82 cm

1 komentarz:

  1. Piękna chusta i kolor. Bardzo lubię ten wzór;-))))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)