czwartek, 26 października 2017

So Fly Hat

Czapka o ślicznym wzorze Justyny Lorkowskiej - So Fly miała być moja ale wyszła odrobinkę za mała na moją głowę więc powędrowała do mojej siostrzenicy.

Właściwie zrobiłam ją już na poprzedni sezon czapkowy no ale niestety światło na blogowych stronach ujrzała dopiero teraz.

Za parę dni kolejne dwie czapy od Lete :)








Dane techniczne:

włóczka - Tobiane Cheval Blanc
skład - 60% akryl, 30% wełna, 10% alpaka
gramatura - 50g/100m
druty - 3,5 mm, 4,5 mm
zużycie - 1,5 motka

1 komentarz:

  1. Wszystkie czapeczki /i nie tylko czapeczki/robisz śliczne i we wszystkich Ci bardzo ładnie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)