niedziela, 13 lipca 2014

Błękitna chusta

W końcu pogoda dopisała na pstrykanie fotek, bo przez ostatnie 3 dni to tylko lało i mżyło na przemian.

Uwielbiam ten wzór, fajnie się go robi, chusta robiona tym wzorem w zależności jakiej włóczki się użyje też jest inna. Ta jest lżejsza od tej, którą robiłam jako pierwszą w życiu na szydełku. Chusta jest w kilku odcieniach niebieskiego, turkusu i fioletu, zestawienie kolorystyczne jest ładne, co do włóczki to jest jakby trochę szorstka i to jej jedyna wada jaką zauważyłam. Poza tym wydajna i ładnie się zblokowała.




Dane techniczne:
włóczka - Magic Angora YarnArt
skład - 40% moher, 60% akryl
gramatura -  100g/520m
szydełko - 4mm
zużycie - 197g
wymiary - 176x88 cm

15 komentarzy:

  1. Wow! Jaka pięęęęęękna!!!! Jaka pięęęękna!!!!! Strasznie mi się podoba! Szydełkiem? O matko! Toż to wyczyn!!! Ile czasu na nią poświęciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to chyba zasługa tej cieniowanej włóczki, ładne ma kolorki. A czas .... hmm jak na mnie to i tak szybko poszło, po troszku codziennie i w sumie zeszło 1,5 tygodnia.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)