poniedziałek, 7 lipca 2014

W końcu jakiś inny kolor

Ostatnio przerabiałam zielone motki i do tego ten sam rodzaj, Royal Acrenyl już mi się znudził a zostało mi jeszcze 3 sztuki, sporo tego miałam. Tym razem coś niebieskiego, coś leciutkiego, zwiewnego, nawet jak na szydełko. Włóczka akrylowa, bardzo wydajna (100g/520m), to pewnie stare zapasy Aniluxu jakie udało mi się trafić w miejscowej pasmanterii. Wzór jak zwykle znaleziony gdzieś na rosyjskich stronkach.




Dane techniczne:
włóczka - Peonia
skład - 100% akryl
gramatura - 100g/520m
szydełko - 3mm
zużycie - 160g
wymiary - 160x72 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)