sobota, 27 czerwca 2015

Słodka Annis



Kto pamięta mój plan z zeszłego roku? Wtedy wydawało mi się, że to dość ambitny plan biorąc pod uwagę moje ówczesne umiejętności władania drutami. Ostatnia pozycja z tej listy nieco odwlekła się w czasie z powodu tych nieszczęsnych rzędów skróconych. W końcu przemogłam się i zaczęłam robić Annis tak na próbę, żeby zobaczyć o co chodzi z tymi rzędami skróconymi.







Robiłam tak jak w opisie, po prostu odwracałam robótkę ale wiem, że jest też metoda z owijaniem oczka. Podobno ładniej cała robótka wygląda. No, może następnym razem. Ja i tak się cieszę, że chusta wyszła i ma kształt taki jak powinna.





Co prawda robiłam ją tak trochę testowo ale nadzieja była, że rozmiarowo też będzie OK. Niestety nie jest i już dzisiaj wiem, że Annis czeka przykry los. Druty 3,5mm zrobiły swoje i chusta wyszła raczej skromnych gabarytów, tak dla filigranowej panienki bym powiedziała :)






Zupełnie inna sprawa to zawartość mojego ubiegłorocznego planu. To był początek mojego buszowania po Ravelry i wtedy te projekty były dla mnie numerem jeden. Cóż, dzisiaj wolałabym się nie wypowiadać na temat moich teraźniejszych upodobań. Moja biblioteka pęka w szwach, wrzucam tam wszystko co mi się najbardziej podoba i wiem, że życia mi braknie aby to wydziergać. A tu co chwila pojawia się kolejne cudo :)

Koniec końców ostatnia pozycja z listy zaliczona !!!



Dane techniczne:
włóczka - Bamboo Fine  Alize
skład -  100% bambus
gramatura -100g/440m
druty - 5 i 3,5mm
zużycie - 54g

5 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda ,wspaniale Ci się udała .
    I jak fajnie ten babus się zblokował ,co do listy to i ja mam ją tak wielką ,co chwila coś w oko wpadnie to trzeba dodać do kolejki oczekujących .Znam to doskonale .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chusta śliczna! Rzędy skrócone wyszły całkiem ok. Mówisz, że dla filigranowych... hm... to coś dla mnie ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta wyszła przesliczna, szkoda byłoby ją unicestwić:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała czy duża, jakie to ma znaczenie jak coś jest ładne, to jest ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Cudny kolor i piękny wzór.
    Szkoda, że zamierzasz ją spruć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)