sobota, 30 kwietnia 2016

Szmaragdowo kaszmirowa chusta

Kolejne motki włóczki Kasmir zostały przerobione, tym razem nowy wzór na szydełko wrzuciłam, chusty o tym wzorze jeszcze nigdy nie robiłam, tym bardziej jestem zadowolona, że coś z tego wyszło :) mam taką nadzieję :))

Co do koloru, to szmaragdowy piękny kolorek a nie kolor niebieski, przynajmniej na moim monitorze tak to wygląda.

 







Te dwa ostatnie zdjęcia chyba najbardziej odzwierciedlają prawdziwy kolor włóczki. Nie wiem jak to jest z tymi kolorami ale co innego na białym tle wychodzi i zupełnie inne barwy na naturalnym tle. 
 

Chusta jest jedenastą kwietniową i zarazem przedostatnią chustą w wyzwaniu Maknety 12 chust lub szali w 1 rok.

Dane techniczne:

włóczka - Himalaya Kasmir
skład - 60% akryl, 20% moher, 20% poliamid
gramatura - 100g/550m
szydełko - 3 mm
zużycie - 180g
wymiary - 102x159 cm

7 komentarzy:

  1. Prześliczna chusta,cudowny wzór. Szydełkowa chusta lub szal są na mojej baaaaaaaaardzo długiej liście rzeczy do wydziergania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna chusta, uwielbiam je robić i na szydełku i na drutach (chociaż na drutach rzadziej). Pozdraawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta, w bardzo ślicznym kolorze. Ostatnie zdjęcia pokazują kolor szmaragdowy :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Przepiękna chusta - cudny wzór i śliczny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Could you make a DIY?
    Thank you.
    Hugs
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zielona czy niebieska - i tak wyszła rewelacyjnie! Pozdrawiam, K :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez względu na kolor jest śliczna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)