środa, 30 lipca 2014

Holden Shawlette

No i jest gotowy do prezentacji, mój Holden by Mindy Wilkes.





Zrobiony z włóczki bambusowej, która super się blokuje, chusta jest lekka, zwiewna, lejąca i faktycznie chłodzi, tak jak czytałam na wielu blogach. A sama włóczka dosyć wydajna w 100g jest 440m i wystarczył 1 motek na jej zrobienie, dosłownie zostało ze 2 metry nitki.



Jak pisałam w poprzednim poście największym problemem było wykończenie tej chusty pikotkami na drutach. Ale jak się okazało nie taki diabeł straszny i nawet tego można się nauczyć, wygląda to całkiem, całkiem :) ale robi się dłuuuuugo. Na szczęście efekt rekompensuje tą niedogodność.


Dane techniczne:
włóczka - Bamboo Fine BD Alize 1450
skład -  100% bambus
gramatura -100g/440m
druty - 3mm
zużycie - 96g
wymiary - 142x75 cm

18 komentarzy:

  1. Dziękuję! Dziękuję za wrażenia o włóczce! Bambusa w życiu w rękach nie miałam! Mówisz, że świetnie się blokuje? To widać! Warto wiedzieć, bo na lato jak znalazł i wciągam go na listę zakupów :) A pikotki - wiem, wiem, małe słodkie pożeracze czasu ;) Wyszły Ci wzorowo! Mnie niedługo czekają i aż się wzdrygam... Muszę sobie przypomnieć, jak się je robi... ;) Piękna chusta! Kolory wspaniale się ułożyły, świetny efekt! Widzę, że pasja chuściana nie odpuszcza - tak trzymaj :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszła Ci ta chusta, kolorki pięknie się ułożyły , wygląda lekko i zwiewnie! Bardzo lubię ten wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dopasowałaś włóczkę do wzoru i chusta jest zachwycająca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, piękne kolory i bardzo efektowne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie robię ta chustę wg rozmiaru S ta sama włóczką,czyli przed rozpoczęciem części ażurowej ma być 193 oczka u ciebie widzę chusta jest większa jak to zrobić ? I czy wtedy wystarczy mi jeden motek ?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)