niedziela, 22 października 2017

Danzig

Jak tylko Justyna Lorkowska opublikowała ten wzór wiedziałam, że kiedyś zrobię taką chustę. Zaciekawił mnie sposób w jaki się ją robi a połączenie dwóch włóczek daje ciekawe możliwości kolorystyczne.

Drugi post w tym roku nadal świadczy o tym, że krucho u mnie z czasem na cały proces po zamknięciu oczek :(









Dane techniczne:

włóczka - Cashmira Fine Alize (100g/450m)
skład - 100% wełna
włóczka - Delight Drops (50g/175m)
skład - 75% wełna superwash, 25% poliamid
druty - 3,5 mm
zużycie - 197g
wymiary -  cm

5 komentarzy:

  1. Zainspirowalaś mnie włóczkowo do wydziergania tej chusty. Mam ten wzór od dawna, ale wciąż brakowało mi pomysłu na włóczkę. Delight to bardzo dobry pomysł. Piękna chusta. Zaglądaj tu częściej, bo tworzysz piękne, precyzyjnie wykonane rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, w takiej wersji kolorystycznej chyba najładniejsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)