niedziela, 27 lipca 2014

Wyzwanie - pikotek

Że jestem początkująca, zarówno w drutach jak i w szydełku, to już wiecie.

Niemal przy każdej robótce uczę się czegoś nowego, był już "niewidoczny szew"  Kitchener Stitch (Grafting), o którym bladego pojęcia nie miałam, był też magic loop, chwała temu kto wymyślił taki sposób robienia na okrągło, bo do niedawna myślałam, że czapkę można zrobić tylko na pięciu drutach skarpetkowych.

Teraz przyszedł czas na pikotkowe wykończenie Picot Bind Off na drutach, o tym również nie wiedziałam, że można pikotki robić na drutach. Miałam okazję się tego nauczyć robiąc chustę Holden Shawlette. Zrobiłam całą i utknęłam na wykończeniu, prawie pół dnia poświęciłam na oglądanie filmików na youtube, w końcu załapałam o co chodzi. Od razu uprzedzam, że robi się takie pikotki w nieskończoność, końca nie mogłam się doczekać.

Jak pogoda będzie sprzyjać to jutro będzie blokowanie.

4 komentarze:

  1. Jestem oczarowana twoimi chustami, ile czasu potrzeba żeby je zrobić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to zależy ile czasu poświęci się dziennie, w przypadku tej chusty ok. 1,5 tygodnia tak mniej więcej po 2h dziennie

      Usuń
  2. Witam, piękne są Twoje chusty.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)