sobota, 29 listopada 2014

Wyzwanie czapkowe 1/12 - listopad

Zdążyłam w ostatniej chwili, czapka gotowa od początku miesiąca ale chciałam skończyć chusty z dwóch poprzednich postów i zawsze brakowało czasu żeby ją obfocić. Dzisiaj też brakowało, dlatego mało fotek :)

Cóż tu się rozpisywać, wzór Magnolia by Maria Socha.





Przystąpiłam i ja do akcji, którą zorganizowała Korespondentka wojenna


Dane techniczne:
włóczka - Himalaya Padisah
skład - 30% wełna, 70% akryl
gramatura - 100g/180m
druty- 5 mm






17 komentarzy:

  1. Ładna czapka i ładnie układają się kolorki na czapce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie dla tych kolorków wybrałam ten wzór, ale na cieniowanych włóczkach trochę wzory zanikają

      Usuń
  2. Tez właśnie skończyłam Magnolię. Twoja mam pięknie przenikające kolory! Marysia wymyśliła piękny wzór. To bardzo twarzowa czapka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoją, też piękna i chyba na jednobarwnej włóczce dużo lepiej widać wzór Marysi :)

      Usuń
  3. Śliczna! Piękne kolory i idealny wzór :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, zarówno kolorystyka jak i wzór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kolory się układają w niej i wzór bardzo ciekawy. Pięknie się prezentuje. Pozdrawiam Cię i dziękuje, że mnie odwiedzasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję, że do mnie zaglądasz :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękną czapkę stworzyła Marysia, a Ty ją pięknie wykonałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wzór i przepiękne kolory. Do tego perfekcyjnie wykonana. Podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszła! A ja właśnie jakieś pół godziny temu skończyłam swoją Magnolię, tyle że z ciemnoszarego Nepala :)). Jak tak dalej pójdzie, to te 12 czapek z wyzwania zrobię w ciągu 3 miesięcy, a potem będę już tylko pokazywała jedną na miesiąc ;))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no to czekam na Twoją Magnolię :) To masz tak jak ja z tymi czapkami, wyzwanie ogłoszone miesiąc temu a ja już mam 5 zrobionych, nie licząc tych sprzed wyzwania, hehe :))

      Usuń
    2. Aha, witam Cię serdecznie w gronie obserwatorów :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)