czwartek, 12 listopada 2015

Błękitna Zosia

Gdy zobaczyłam ten wzór to przepadłam, wiedziałam, że szybko znajdzie się na moich drutach. Szukałam tylko odpowiedniej włóczki..... no i upatrzyłam sobie cudeńko z Zagrody. A wzór to Sofia Shawl Lyubov Shalnaya.


Wzór piękny ale z nupkami, nie przepadam za nimi a cienka włóczka nie ułatwiła mi sprawy. Wyłożyłam się na nich i koniec końców prułam cały border. Drugie podejście było o niebo lepsze :)

A teraz troszkę o włóczce, merino i jedwab to cudna mieszanka. Chusta wyszła taka delikatna, szlachetna można by było rzec :) Blokuje się znakomicie co mnie najbardziej ucieszyło. Przyznaję, że jest coś w tym, że jak się sięgnie po włóczkę z "górnej półki" to te wcześniejsze wydają się takie sobie i już nie ma się ochoty wracać do tego co było przed Silky Merino Lace.











Jest to szósta chusta w  zabawie Maknety 12 chust i szali w 1 rok. 

Dane techniczne:

włóczka - Silky Merino Lace z Zagrody
skład - 75% merino, 25% jedwab
gramatura - 100g/800m
druty- 3 mm
zużycie -  82 g
wymiary -   cm

26 komentarzy:

  1. Jaka piękna! Cudowny wzór i jest dużo racji w tym co napisałaś. Włóczki z "górnej półki" mają w sobie jakiś czar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, do lepszego to człowiek bardzo szybko się przyzwyczaja :))

      Usuń
  2. Pięknie wykonana chusta. Wzór znakomity i ten kolor.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą całkowicie i uważam, że użycie szlachetnej nici to już połowa sukcesu, tyle że dosyć kosztowna. Chusta piękna w kolorze, wykonaniu i swej delikatności! Pozfrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne, ta włóczka jest niezwykle miła a chusta bardzo delikatna

      Usuń
  4. Piękna :)
    Twoja wersja tej chusty jest delikatna i łagodna ;) z racji koloru ;)
    Niebiańska wersja Sofii ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow- chusta jest zjawiskowo piękna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, to spora zasługa wzoru, jest piękny :)

      Usuń
  6. Przepiękna chusta - cudny wzór i śliczny kolor :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta, bardzo elegancki wzór i piękną włóczkę na nią wybrałaś!
    i zgadzam się, jak się zasmakuje w merino, ciężko się zadowolić czym innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak, dopiero teraz mam porównanie, całkiem niedawno zachwycałam się Cashmirą teraz wydaje mi się zwykłą włóczką.

      Usuń
  8. Śliczna, zwiewna i ten kolor ciepłych mórz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta. Masz oko do znajdowania wyjątkowych wzorów i to jeszcze darmowych. Prawdziwa sztuka nie dla pieniędzy powstaje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te wzory to chyba mnie same znajdują :)

      Usuń
  10. Przepiękna Ci wyszła ta chusta i kolor i wzór pasują idealnie!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! Wygląda na delikatną, zwiewną, a mimo to ciepłą ;) Cudowny kolor!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, jest bardzo delikatna

      Usuń
  12. Śliczny wzór, śliczne wykonanie całość wywołuje głośne "och". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś dla mnie inspiracją !!! Przepiekne prace.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! I kolor i wzór zachwycający. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)