czwartek, 1 maja 2014

Czapka z norweskim wzorem

Wzór na nią znalazłam na stronie Dropsa i tak mi się spodobał, że musiałam ją sobie zrobić, pomijając fakt, że żakardy raczej średnio mi wychodzą. Robiłam na drutach z żyłką metodą magic loop i nie wiem dlaczego ale zawsze tam gdzie kończy się połowa to mam taki uskok we wzorze, zupełnie jakbym jeden rządek wzoru miała wyżej.

Włóczka to Drops Nepal w trzech kolorach, wełna i alpaka, cieplutka aż miło.




Dane techniczne:
włóczka - Nepal Drops
kolor - 0612m, 3608, 0206m
druty - 3mm i 4mm

1 komentarz:

  1. Jest sposób na wyrównanie oczek w takim przypadku jak będę miała chwilę czasu to poszukam filmik:) A w ogóle to podziwiam za wytrwałość bo ja nie mogę się dogadać z żakardami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)