środa, 9 kwietnia 2014

Czapy dwie

Czapki zimowe z pomponami z grubej włóczki Himalaya Joyfull Colors. Robione z "głowy" bez opisów, po prostu nabrałam odpowiednią ilość oczek na obwód i niemalże samo się robiło :) Mogłam użyć grubszych drutów ale na ówczesną chwilę takowych nie posiadałam. Niestety nie pamiętam numeru koloru z pierwszego zdjęcia. Zestawienie kolorystyczne to czerń, brąz i szary, który rozjaśnił całą czapkę. Przepraszam za to zdjęcie, było robione telefonem.


A powstała z takiej włóczki


Tutaj czapka w innej wersji kolorystycznej.



Z różem też się trafiła, o taka:


 

Dane techniczne:
Włóczka - Himalaya Joyfull Colors
druty - 4mm i 5mm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)