wtorek, 9 czerwca 2015

Szal Ogee Lace

Chyba nie ma dziewiarki, która korzysta z Ravelry i nie zna wzorów Susanny IC. Piękne, oryginalne i bardzo efektowne. Uwielbiam jej wzory !!! Ten szal skończony a na drutach już kolejne jej dzieło :)




Początkowo zrobiłam go z jednego motka, zblokowałam i jakoś nie bardzo pasowały mi jego wymiary jak na szal. Poleżał sobie ze trzy miesiące, aż się doczekał. Dokupiłam włóczkę i dorobiłam spory kawałek.


Z włóczki jestem zadowolona, szal ładnie się zblokował a wzór uwidocznił. Angora Gold jest miękka, ma raczej krótki włosek i nie gryzie. No i jest wydajna bo ma aż 550m. Szczerze pisząc to spodziewałam się dużo gorszego efektu sądząc po składzie. Nic tylko się cieszyć :)



Szal jest pierwszy w nowym wyzwaniu Maknety - 12 chust lub szali w 1 rok.



Dane techniczne:
włóczka - Angora Gold Alize
skład - 80% akryl, 10% wełna, 10% moher
gramatura - 100g/550m
druty - 4,5 mm
zużycie -  125g
wymiary -  188x52 cm

15 komentarzy:

  1. Jejku, robię bardzo podobny wzór!!! Ze starej książki, - jak to czasami się splatają pomysły dziewiarek :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wyszło precyzyjnie i po prostu ślicznie. Gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, super!!! Doskonały wzór i wykonanie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła. Mam tą włóczkę w domu, ale bałam się, że nie będzie się chciała zblokować, w końcu całkiem sporo akrylu ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego samego się obawiałam, skład włóczki długo mnie odstraszał przed wrzuceniem jej na druty. Już miałam zamiar coś na szydełku zrobić ale koniec końców nie żałuję bo efekt mnie zadowolił :)

      Usuń
  5. Cudo! Przepiękny szal - śliczny kolor i wspaniały wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj uwierz mi są, na przykład ja ;) Ale już nadrabiam zaległości i zaznajamiam się z jej wzorami, bo jeśli wszystkie są tak piękne jak ten szal, to zdecydowanie warto :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo wertuj zasoby Ravelry bo warto:) Mnóstwo pięknych wzorów można znaleźć.

      Usuń
  7. Cudowna chusta! To się nadziergałaś :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta nie wiesz nawet jak szybko mi poszło. Super wzór z pamięci się robi :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)