piątek, 22 maja 2015

Lazurowe muszelki

Nie wiem jak to się dzieje, im dłuższy dzień tym bardziej nie mogę się wyrobić ze wszystkim, za chustę biorę się dopiero wieczorem bo za dnia czasu nie ma. A o zdjęciach to już nie wspomnę. Leży sobie kilka rzeczy i czeka cierpliwie na obfocenie. Maj się kończy a czapka z wyzwania też leży, szal też czeka i to chyba już drugi miesiąc. Albo doba się skurczyła albo ja taka niezorganizowana :(

Chusta ta już jest u nowej właścicielki więc mogę pokazać. Pojęcia nie mam czy wzór ten posiada jakąś nazwę, czy jest na Ravlu czy też nie. Wyszperałam go jak zwykle u Rosjanek.



  

Kiedyś gdzieś przeczytałam, że jeśli jakiegoś wzoru nie ma na Ravelry to znaczy, że nie istnieje. Próbowałam go poszukać ale wymiękłam, tyle tego jest.

 

Wełenka to moja kochana Cashmira, kolor wybierała właścicielka, jest to bardzo ładny odcień granatu. Niestety żadne zdjęcie nie pokazuje jego rzeczywistej barwy.

Tak więc, lecę kończyć ogromnego giganta, został mi ostatni rząd, który robię już drugi dzień !!! Końca nie widać. Już kiedyś robiłam ten wzór ale tym razem będzie większa. W głowę zachodzę jak coś tak falbaniastego zblokować.

Dane techniczne:
włóczka - Cashmira Fine Alize
skład - 100% wełna
gramatura - 100g/450m
szydełko- 3mm
zużycie -  195g
wymiary - 180x80 cm










18 komentarzy:

  1. Chusta jest cudowna. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta i wzór ładny, podziwiam talent. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna chusta! Fajny szydełkowy wzorek - mnie szydełko mniej pociąga niż druty, więc podziwiam Twoje wykonanie. Cudny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta :)
    Moje szydełkowe umiejętności są raczej w powijakach, ale moją uwagę zwróciło ciekawe rozwiązanie środkowych oczek, zupełnie inne niż w "drucianych" chustach ;) Górę chusy też tak wykończyłaś... Śliczna :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam ten wzór, jest prosty, szybko przybywa i pięknie prezentuje się na chustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo ładny wzór i kolor. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na takie prace żałuję, że moja znajomość szydełkowania jest tak niewielka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta :) Bardzo podoba mi się kolor, kojarzy się z morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodzi mi taka chusta po głowie tylko w kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem u Ciebie pierwszy ale nie ostatni raz. Uwielbiam robić chusty a tu jest ich prawdziwe zatrzęsienie. Pięknie dziergasz/szydełkujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Fantastycznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze piękna, a czy mogę się uśmiechnąć o wzor☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna mi mimo, że kolor nie uchwycony własnie taka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, czy znajdę gdzieś ten wzór?

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDNA, też chcę taką!!! Podasz coś więcej o wzorze? Plisss...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)