środa, 31 grudnia 2014

Wyzwanie czapkowe 2/12 - grudzień

I znowu w ostatniej chwili, ale cóż zrobić. Jakoś grudzień szybko zleciał, czasu było mało, bo Mikołaj, bo Święta, bo pogoda nie ta, bo zdjęć nie ma kto zrobić itp. Zawsze było coś.

Czapka dawno już zrobiona, często eksploatowana, bardzo moja, mogę śmiało powiedzieć, że to taka moja naj czapka :)



A mowa oczywiście o Aotonomous Hani Maciejewskiej






Dane techniczne:
włóczka - Shetland YarnArt
skład - 30% wełna, 70% akryl
gramatura - 100g/220m
druty- 4 i 5 mm

7 komentarzy:

  1. Śliczna czapka i bardzo Ci w niej ładnie :). No to pora brać się za styczniową :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Styczniowa gotowa, czeka na foty :))

      Usuń
  2. Czapka wygląda super, bardzo podoba mi się jej kolor :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja właśnie ze względu na ten kolor wybrałam włóczkę Shetland, taka fajna melanżowa :)

      Usuń
  3. piękna czapka i piękna modelka, pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka! Bardzo ładnie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)