sobota, 22 listopada 2014

Krople Rosy niczym mgiełka


To dziergadło dość długo robiłam ze względu na cieniutką niteczkę. Z tak cienkiej włóczki jeszcze nigdy nie robiłam. Drutami 3mm dłubałam i dłubałam i ciągle mi się wydawało, że nic nie przybywa. Mozolnie mi to szło zwłaszcza kiedy dobrnęłam do ażuru. 




Robiłam już ten wzór, tutaj go prezentowałam, ale włóczka o wiele grubsza to i robota szła raz, dwa. 


Niteczka sama w sobie bardzo ładna, ma takie drobinki, które w słońcu lub przy sztucznym oświetleniu pięknie błyszczą. Daje to piękny efekt. Widać to troszkę na ostatnim zdjęciu.


Włóczka typu 1 ply nie rozwarstwia się ale trafiały się momenty, że była różnej grubości. Co do blokowania to nie jest źle ale miałam nadzieję, że będzie lepiej.


Chusta leciutka, poszedł mi motek i odrobinkę z drugiego tylko na zamykanie oczek.


Cashmira była znacznie grubsza to i chusta ma raczej słuszne rozmiary, ta jest leciutka, cienkiutka przez co i sporo mniejsza.


Dane techniczne:
włóczka - Dennis Gazzal
skład - 48% wełna, 25% poliamid, 27% akryl
gramatura - 50g/500m
druty- 3 mm
zużycie - 53g
wymiary - 152x58

Serdecznie witam nowe obserwatorki, cieszę się, że tu zaglądacie i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :) Pozdrawiam Was gorąco,

Justyna


35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i witam wśród obserwatorów, mam nadzieję Ewo, że zostaniesz tutaj na dłużej. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetna! Taka włóczka to jest wyzwanie! Moja Dew Drops też powstawała dłuuuuugo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoją Z Debbie Bliss, cudowna. A co do włóczki to nie prędko za taką się wezmę :)

      Usuń
  3. Przepiękny, głęboki kolor! Chusta wyszła subtelna, delikatna. Bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) A chusta wygląda, mimo ciemnego koloru, na zwiewną. Bardzo mi się podoba! A zaglądać będę cały czas do Ciebie :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i miło mi bardzo, że się u mnie rozgościłaś :)

      Usuń
  5. Bardzo zgrabna chusta :-) też kiedyś robiłam ten wzór, ale nie miałam cierpliwości na taką wielkość i zrobiłam o 2 rzędy kropel mniej, więc w sumie pozostał tylko ozdobny brzeg. Ta prezentuje się wspaniale. A na blogu widzę miłość do czapek, którą podzielam.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ta jest taka nie za duża bo cieniusieńka nitka. O tak, kocham chusty i czapki i mam je w ogromnych ilościach :))

      Usuń
  6. Pięknie wyszła, bardzo lubię takie mgiełki, Twoja bardzo mi się podoba. Wzór też mam na liście do zrobienia, tylko czasu mało i powolnie to wszystko u mnie idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zrób koniecznie bo wzór jest cudny, u mnie wlekło się totalnie bo pierwszy raz z takiej cienizny robiłam i chyba nie prędko się za taką włóczkę wezmę.

      Usuń
  7. Witam :) ... Chusta jest sliczna :) ja wlasnie rozpoczelam i robie z Haapslu ... tez mi mozolnie idzie ale robie drutami nr 4 Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)