niedziela, 22 lutego 2015

Szczęśliwa trzynastka

W styczniu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez sklep Liloppi  i wiecie co - wygrałam!!! Wyniki zostały ogłoszone w piątek 13-ego. To był zdecydowanie szczęśliwy piątek :)

A co wygrałam? Te oto dwa cudne moteczki litewskiej wełny :)
300 gramów szczęścia i 480 metrów do miziania :))


Jak wymyślę co z niej zrobić to podzielę się z Wami wrażeniami na jej temat. Póki co mogę napisać że motek ma 150g i 240m.

A może któraś z Was miała okazję robić coś z włóczki Litwool i podzieli się wrażeniami ?

11 komentarzy:

  1. Z całego serca Ci gratuluję :-) Cudne moteczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Moteczki wyglądają bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Musisz koniecznie zrecenzować włóczkę, jak już coś wydziergasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ciekawe co z tego powstanie. Chwytaj druty, dziergaj i się chwal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i jestem pewna, że powstanie coś nietuzinkowego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, włóczka wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Na pewno wyczarujesz z nich coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję:-) Trzynasty i piątek- cuda się zdarzają:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje !! piękne moteczki i takie zestawienie kolorystyczne, które od dawna za mną "łazi" :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Czekam na kolejne piękne udziergi.:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)