wtorek, 27 stycznia 2015

Miała być czapa jest Holden

Styczniowa czapka czeka na wenę mojego męża od początku miesiąca i w końcu stało się, pstryknął mi parę zdjęć, żebym miała co Wam zaprezentować i co? I nic z  tego, to chyba nie był jego dzień. Żadne ze zdjęć się nie nadaje, większość nieostra a na pozostałych mam zeza :)

Tak więc znowu będę Was zanudzać chustą. Po raz kolejny Holden.





Chusta już jest u nowej właścicielki, więc mogę ją pokazać na blogu. Moja poprzednia Holden tak się pani Wiesi spodobała, że też chciała mieć taką tylko w odcieniach różu.



 Włóczka bambusowa, lekka, zwiewna i świetnie się blokuje. No może mały minusik za rozwarstwianie się, trzeba uważać żeby wszystkie nitki złapać.

Dane techniczne:
włóczka - Bamboo Fine BD Alize
skład -  100% bambus
gramatura -100g/440m
druty - 3mm
zużycie -97g
wymiary - 160x76 cm









8 komentarzy:

  1. hm, ładna. ;-), ja mało chust zrobiłam,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu proste wzory są takie efektowne? Jest zwyczajnie wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Wspaniały wzór i doskonałe kolory - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bambusa na chusty. Przez to, że dzianina jest wtedy zwiewna i lejąca. A kolory chusty są cudowne, bardzo radosne :) Czekam na fotki czapy - dla mnie może być z zezem ;)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna chusta. Nie dziwię się Pani Wiesi, że zapragnęła mieć drugą:-) Pozdrawiam serdecznie i czekam na czapę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie robiłam z bambusa, a z tego co widzę zblokował się rewelacyjnie, chusta jak to Holden , świetna:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jakież cudo! I jak ślicznie zaprezentowałaś! Chyba będę inspirować się Twoimi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)