niedziela, 17 sierpnia 2014

Frozen leaves by Anusla

Kolejna pozycja z mojej listy "do zrobienia" odfajkowana.



Oto przykład na to co daje blokowanie:



Frozen leaves, co mogę o tym wzorze napisać, hmmm dodałam oczko środkowe bo nie zniosłabym kolejnych wielkich dziur jak przy Gail, liście robiłam bez problemów do czasu kiedy przyszło mi przejść do kolejnego schematu. Nie wiem czemu ale prawie przy każdej chuście mam ten sam problem. Chyba nie do końca potrafię czytać schematy.



Musiałam skrócić chyba o 2 rzędy schemat drugi i o 4 rzędy schemat trzeci. Widok malutkiego kłębuszka tak mnie przeraził, że wolałam nie ryzykować. No i dobrze zrobiłam, bo kończyłam ją na oparach nitki :)


Zaskakująca jest waga tej chusty - 103g a motek ma przecież 100g i jeszcze malutki kłębuszek mi po niej pozostał co jest widoczne na pierwszym zdjęciu. No ale cóż, zważyłam nowy motek, jeszcze nie używany i okazało się, że waży 106g :)

A tutaj kolejna pozycja z listy się robi :)

Dane techniczne:
włóczka - Bamboo Fine Alize
skład - 100% bambus
gramatura - 100g/440m
druty - 3mm
zużycie - 103g
wymiary - 134x69 cm

1 komentarz:

  1. Wow! Rewelacyjna! :) Szalejesz z chustami :) Chyba dopadło Cię to, co mnie za początku roku, choć ostatnio wyhamowałam... ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)