sobota, 28 października 2017

Snowbound i Tofty od Lete

Kolejna czapka autorstwa Justyny Lorkowskiej - Snowbound  oraz jej koleżanka Tofty

Tofty od dawna gotowa i użytkowana w poprzednim sezonie, zapowiadałam ją już ponad rok temu tutaj.
 


Tofty zrobiłam dwie, jedna dla mnie druga dla dziecka. Do mniejszej czapeczki powstał również baktus, który niestety nie został uwieczniony na zdjęciach.
 







Dane techniczne Snowbound:

włóczka - Ketenli Yun Kartopu
skład - 70% akryl, 20% wełna, 10% len
gramatura - 100g/300m
druty - 3 mm, 4 mm


Dane techniczne Tofty:

włóczka - Rhapsody YarnArt
skład - 75% akryl, 25% wełna
gramatura - 200g/540m
druty - 2,5 mm, 3,5 mm

2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)