środa, 23 kwietnia 2014

I heart cables

Śliczną czapeczkę znalazłam na blogu Justyny Lorkowskiej, jest też na Ravelry


Wzór jest darmowy, Justyna pięknie go rozpisała, wszystko czytelnie i jasno opisane. Zrobiłam dwie takie czapki, jedna już niestety za mała, nie miałam wtedy wełny i tak na próbę robiłam z akrylu, nie są idealne ale i tak byłam dumna sama z siebie, że udało mi się je zrobić tak jak w opisie.





A tu jeszcze kominy jakie dorobiłam do czapek , tak żeby pod kolor pasowało :)



Dane techniczne:
czapka i komin:
włóczka  - Dora Madame Tricote
kolor -025 turkus, 029 żółty, 008 szary
druty - 2mm i 3mm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)